Condiții de Garanție
Introducere
La alectro.ro, ne angajăm să oferim produse de cea mai înaltă calitate și să asigurăm satisfacția clienților noștri. Garanția produselor este un aspect esențial al serviciilor noastre și dorim să vă oferim toate informațiile necesare pentru a beneficia de aceasta.
1. Tipurile de Produse și Branduri
Pe alectro.ro comercializăm o gamă variată de produse, inclusiv electrocasnice, electronice, scule și produse pentru casă și grădină. Majoritatea produselor noastre aparțin unor branduri renumite precum Tefal, Philips, Krups, Vortex, Gorenje, Beko, Arctic, Parkside, My Project și altele.
2. Durata Garanției
Garantia de conformitate este acordata de producator si intra in vigoare la data achizitiei.
Pentru persoane fizice:
- Durata standard a garanției este de 12 până la 36 luni si este stabilita de producatorii care emit certificatul de garantie. Responsabilitatea garantiei este preluata de acestia integral.
- Garanția poate fi extinsă gratuit prin înregistrarea produsului pe site-ul producătorului, acolo unde acest serviciu este oferit. Consultați link-urile către site-urile producătorilor pentru detalii.
Pentru persoane juridice:
- In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) perioada de garantie este de 12 luni pentru produsele de folosinta indelungata si intre 0-12 luni pentru restul.
3. Condițiile de Garanție
Condițiile de garanție variază în funcție de tipul de produs și de brand. Detaliile specifice pot fi găsite în manualul produsului sau pe site-ul producătorului.
Atenție!
- Pentru mărcile precum Tefal, Philips, Krups, Sanitas, Tehnoton, Zass, Vortex, Heinner, Gorenje, Oral-b, Lenovo, Huawei, Beko, Hyundai, Arctic și altele, clienții trebuie să contacteze direct producătorul sau service-ul autorizat al acestuia pentru înregistrarea sesizărilor și remedierea problemelor.
- Pentru mărcile Parkside, CountrySide, MyProject, Newcential, Kidland, Switch On, Medisana, Beper, RollFast, Liv & Bo, Spice & Soul, garanția este asigurată de grupul Kaufland. În aceste cazuri, Alectro intermediază serviciul de livrare în garanție.
4. Procedura de Reclamație
Pentru mărcile asigurate de Kaufland:
- Reclamațiile se înregistrează prin email la adresa office@alectro.ro.
- Includeți factura fiscală și certificatul de garanție în email.
Pentru celelalte mărci:
- Clienții trebuie să contacteze service-ul producătorului folosind numerele de telefon din certificatul de garanție sau de pe site-ul producătorului.
- Documente necesare: factura fiscală și certificatul de garanție.
5. Reparații și Înlocuiri
- Produsele vor fi verificate și reparate inițial. Dacă nu pot fi reparate, Alectro sau producătorul pot opta pentru înlocuirea produsului sau rambursarea parțială/integrală a sumei plătite de client.
- Aducerea la conformitate se poate efectua prin: reparatia produsului; inlocuirea partiala sau integrala a produsului; inlocuirea cu produse cu perfomante cel putin similare / egale cu ale produsului ce nu poate fi reparat sau inlocuit cu acelasi model; returnarea contravalorii produsului in situatia in care reparatia sau inlocuirea nu sunt posibile;
6. Transport și Costuri
- Costurile de transport sunt suportate de client, cu excepția cazurilor în care importatorii sau producătorii oferă transport gratuit.
- Clientul are obligația de a ambala produsul cât mai bine pentru transport, utilizând carton, poliester și folie de plastic.
7. Excepții și Excluderi
Garanția nu acoperă următoarele:
- Uzura normală a produsului.
- Daune accidentale sau provocate de utilizarea necorespunzătoare.
- Intervenții neautorizate sau modificări ale produsului.
*Nu beneficiază de garanție produsele care au defecte fizice precum: lovituri, fisuri, crăpături, componente/piese arse sau sparte, etichete ori sigilii de garanție deteriorate, îndepărtate sau modificate, produsele utilizate în condiții inadecvate (tensiuni de alimentare nepotrivite, expunere la variații mari de temperatură și presiune, șocuri mecanice, manipulare greșită, utilizarea produselor în condiții de umiditate, praf, noxe sau substanțe chimice, software parolat etc.), setări și instalări necorespunzătoare, surse defecte, prize fără împământare, pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul echipamentelor, intervenția mecanică sau fizică asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitor componente în timpul funcționării echipamentelor, virusări, rescrieri incorecte de BIOS sau BIOS parolat etc., precum și produsele la care s-au folosit incorect programele de instalare sau au fost utilizate alte drivere sau programe decât cele originale. Instalarea sau punerea în funcțiune a produselor de către persoane neautorizate duce la pierderea garanției. Programele și informațiile stocate pe medii de stocare pot fi șterse în timpul operațiunilor de service. Recomandăm realizarea periodică de back-up.
* Pierderea certificatului de garantie, precum si deteriorarea, stergerea sau pierderea etichetei care contine datele de identificare ale produsului (S/N, IMEI etc.) pot duce la pierderea garantiei.
8. Servicii Post-Garanție
Condițiile și detaliile serviciilor post-garanție sunt disponibile pe site-urile producătorilor.
9. Parteneri de Service
Alectro nu oferă direct servicii de reparații; acestea sunt asigurate de importatori prin partenerii lor autorizați.
10. Legislația Aplicabilă
Politica de garanție a produselor vândute pe alectro.ro respectă legislația română privind protecția consumatorului. Pentru detalii suplimentare, consultați Legea nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora.
11. Informații de Contact
Pentru orice întrebări sau clarificări suplimentare, vă rugăm să ne contactați la:
12. Informații de Contact pentru Garanții Oferite de Producători/Importatori
Pentru a beneficia de garanția oferită de producători/importatori, vă rugăm să contactați direct serviciile de asistență tehnică ale acestora folosind informațiile de mai jos. Accesați link-urile către paginile oficiale dedicate centrelor de service pentru detalii suplimentare și înregistrarea produselor pentru garanție extinsă.
Pentru mărcile precum Parkside, CountrySide, MyProject, Newcential, Kidland, Switch On, Medisana, Beper, RollFast, Liv & Bo, Spice & Soul, garanția este asigurată de grupul Kaufland. Pentru aceste branduri, vă rugăm să contactați Alectro pentru intermedierea serviciului de garanție: