Produsele achiziţionate online se pot returna conform O.U.G. 34/2014.
Cumpărătorul are dreptul să anunţe în scris comerciantul că renunţă la produsul cumpărat, fără penalităţi sau fără a fi nevoie de invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului.
Sfatuim clientii sa verifice produsul la livrare pentru a se asigura ca acesta le este inmanat fara vreo dauna survenita in urma transportului. Daca acestia nu il verifica si observa dupa ca au primit un produs avariat, nu mai au optiunea de retur gratuit. Pot face retur, dar vor plati transportul si pana la 20% pentru aducerea in conformitate a produsului lovit.
Clienţii pot face retur sau pot alege să schimbe produsul cu un altul.
Indiferent de metoda de plată, banii retunaţi vor fi transferaţi în contul clientului, iar plata va fi procesată imediat ce vom primi şi verifica produsul. După procesarea ordinului de plată, banii vor ajunge în contul clientului în termen de 1-3 zile.
In cazul in care produsul returnat este avariat, ne rezervam dreptul de a refuza returul.
De asemenea, in cazul produselor de ingrijire personala, acestea pot fi returnate doar in cazul in care nu au fost desigilate sau testate, in caz contrar suntem nevoiti sa refuzam returul.